close

星野TOMAMU Hoshino Resorts DAY 5-7

黎到最吸引既節目 就係去TOMAMU 渡假村啦
http://www.tomamu.com.tw/index_snow.htm

呢度好靚好大架,滑雪浸溫泉水上活動ice village 水之教堂咩都有

*我問左札幌下一站既酒店 佢地可以比我預早寄存行李,所以唔駛放JR d locker,
又可以好輕鬆拎個handcarry 去下一站*

都係由札幌坐JR 去TOMAMU站。


因為其實係山上面既,出入都會有穿梭巴士,hotel就有兩邊,一邊係The tower ,一邊係我住既RISONARE TOMAMU,呢間好大架,
每層僅劃 4 間,面積 100㎡ 的超豪華套房,包早餐,房內有大廳,廁所兩個,衣帽間,浴室、展望按摩浴缸、桑拿蒸氣室..
大到真係行多步都唔想呀,房間我淨係拍左片無點影相..



check in左之後 第一站就去入面既森林餐廳食buffet,3千幾YEN一個,都幾抵食,個view超靚,食物好精緻, 服務都好好架。




之後出發去冰之街-ICE VILLAGE (愛絲冰城),
得冬天先有架,每晚1730 開始,入面有好多間冰屋,有煙花睇,有得整冰杯,有得燒棉花糖,有教堂有溜冰場。





呢個係水之教堂


玩哂都玩到8點幾9點,浸下溫泉就返房休息玩下個按摩浴池。

第2日
去食個好豐富既早餐先,包埋既,有指定餐廳,其中一間叫sea market 

之後因為無哂講中文既教練,無得玩滑雪,唯有玩其他啦
玩左雪上電單車10KM,都幾好玩,會有個人帶住你行頭行條路線既,都幾安全,但越快就凍到痴肺





午餐去左食soup curry ,第一次食。
 
附近仲有得DIY整candle ,幾得意


休息下,浸下溫泉,行下玩下雪就一日架啦,好舒服。

晚餐就決定一試呢度好多人排隊食既刺身飯,我就試下d蟹。




第三日早上
一早預左時間同酒店講我要坐幾多點既JR 走,佢地一早已有安排接駁巴士送你去JR駅,服務好好呢。
呢日早上既早餐好好景又好好食,





接著就坐JR 去帶廣站了,需要~1.5小時
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()