close

DAY 9 小樽

宿:Mitsui Garden Hotel Sapporo

DAY9 小樽
由JR帶廣返JR小樽差不多要3小時有多,到站後去LOCKER放底handcarry,
第一站梗係去食蜜瓜雪糕啦 香港新開個間成$180架,呢度$80 有找啦

食完蜜瓜雪糕就過對面既小樽運河食堂,是但揀左間食壽司
我最鍾意坐呢d..



之前就開始浪漫之旅啦! 沿途好多野食,要去LETAO買蛋糕食,專門店可以食散件,



去左整音樂盒,呢個情侶必到既地方,雖然每樣裝飾逐樣計係貴d,但係回憶心思獨一無二既!
呢個係我既





要去KITTY 銀之鐘飲杯茶,飲完套杯可以拎走唔駛錢架,幾有紀念價值,我都係拎黎送比人先去飲杯野,


入夜會越來越靚,分享下




呢個7層雪糕好多人食,但我太飽了無辦法食,唯有影左當食左啦

小樽好多琉璃既製品,本人都好喜歡,上一次去沖繩都有自己親手製作,今次就買左不少回港。




題外話:
日本買Montbell 好抵,我都有入手買左年長身輕羽絨 
arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()