close

6/9/2016 Day 2

經過左日夜顛倒但又唔肯休息既第一日
今日訓醒好似比人打左一身咁疲累 我諗咁chur 都係趁早趁年輕做 hahaaha

今日第一站係去Sky Garden 
早三星期開始可以online make reservation , it's free !
我地book jor 10:00-11:00 呢個time slot 
我地由酒店行過去只需5-7 分鐘 好快就到
09:00 去到就係大堂登記左先,要show 你地張printed ticket 比佢
登記完就要過一個小小既X光 先準入去

我地先先去左36 樓食早餐先 呢度好靚
美食配美景真係無懈可擊呀!
我地就揀左唔食buffet 食hot food ~~~


食飽就落去睇靚風景同影下相,成個環境都好優雅好舒服
人唔多,因為佢其實都要reservation 先入得去。


11:00 左右走左去M&S 買少少食物準備下一站


我地要坐大約1.5 小時既車轉車去薰衣草園, Mayfield lavender ~ 
本身就係坐tube 到去west Croydon 轉uber / 166 bus 

點知坐坐下話前面既站中斷左,我地提早落車轉uber 啦唯有
London call uber 都幾多車幾方便 好快就到達目的地

一去到,由於薰衣草已經係水尾,過多1星期呢度就close ~~ 
每年6月-9月開放既呢度
所以都要行到好高好入先有薰衣草睇
但呢度真係要提醒大家有無限咁多隻可怕既蜜蜂
我本身真係驚到相都影唔到 但為左靚相頂硬上啦
係度仲食左Lavender Ice cream and have some souvenir
 

跟住我地就坐uber去west croydon然後搭rail番london city
我地先先去左south kensington既tombo食tea,係抹茶愛好者必到的
同伴食左個味噌三文魚便當 我就食左個軟雪糕,重嗌左杯matcha lemonade
 

飲飽食醉就搭去piccadilly circus,由著名既Regent street行街行到去oxford street,條街好靚啊,呢度可以花大半日時間買衫、朱古力、香水等等∼我仲係一間chocolate shop 有豐收

行完就想體驗下搭巴士,就搭左139號巴士往waterloo,沿途經過好多著名景點,例如trafargal square、national art gallery、Her majesty theatre⋯⋯巴士真係舒服過搭tube,有冷氣之餘重欣賞到街景∼


我地行左去london eye果邊睇下夜景,london eye重係coca cola既主題,離遠就望到big ben同waterloo bridge,再夜啲一定重靚,我一定會再番黎睇∼睇完就搭番去piccadilly circus食鵝肝飯!

SO restaurant係位於warwick street,應該算係soho區?因為沿途都經過唔少酒吧,佢地啲酒吧四點幾就開始有人係度飲野,外國人真係識歎⋯⋯

講下間餐廳先,本身誤導左同伴令佢以為呢間餐廳係以鵝肝做主題,其實唔係既,佢係一間日本料理,最好就預約,個鵝肝飯並唔係menu度,佢叫foie gras ju,係一個隱藏料理😨我地嗌左yellowtail capaccio,soft shell crab tempura,chief's selection of Gunkan(軍艦),Today's Sushi,卷物So creamy同兩杯ice green tea,哇真係食到好飽呀∼
埋單係貴既,個飯都£28,加加埋埋都£100了∼

之後就回酒店休息.....
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()