close

7/9/2016 Day 3 


Stonehenge + windsor castle + oxford

今日好早就要起身了 我地參加左EvanEvan local tour
會去巨石陣,牛津,同埋溫莎,包入場,不包午餐。
每人團費 £87 會有個耳機比你落車沿途聽佢講野既
7點40 分就要去到tower bridge 附近pick up你 , 
會有架旅行巴車你去Victoria station 匯合既,會有個工作機會話你知你今日Gate 幾 邊個位置上車

去到就去番我地個團集合既位置,成團都35-40  人架,個導師好好人好風趣講野好好笑 成程都好愉快。
不過個團既首要既規則係
準時!No HOT food ! 準時!No HOT food!
 

我地先先去第一站係溫莎城堡,我期待左好耐了。
10點左右去到,同其他景點一樣都要安檢,有耳機借,同埋今日11:00 都會有換兵睇,安排1.5 小時自由活動比你。
 

 

睇完換兵11:30, 個個都衝走,因為約左11:30 集合,逾時不候架!
我地想早少少走都唔得,因為換兵儀式開始左就會閂大閘唔比人出入,都幾麻煩。
上左車之後發現少左好多人都照開車,真係逾時不候架,個幾個團友咁就掉底左係溫莎等其他團接走/離開, 所以勸勉各位真係準時好。

之後就坐車去巨石陣,因為無lunch time ,我地自己都一早準備左d sandwiches 同零食。

巨石陣可能真係唔係人人都鐘意同岩睇,
去到會有一架轉駁車車你去舊石度, 都幾遠既原來。
呢個時間就要用耳機同evanevan既巨石陣地圖,
只要用耳機好似紅外線咁輕輕觸碰地圖就會有野聽,好高科技咁!
不過我就幾中意呢度, 幾靚丫 ! 之後係澳洲睇過三姊妹石同12門徒, 下次要去復活島睇!
 

 

大約圍住影相一個圈都半個鐘了.. 之後就坐轉駁車返去食下野睇下紀念品就走~

之後就去最後一站Oxford !
去感受下牛津既氣氛,係牛津學生既感覺
接近出名既大學我地都會去.. 又會去下harry potter 取景既地方~
 

大約19:30 就係victoria station 回程解散了 
我地就去左食Flat Iron !
都要等40 分鐘, 不過去下toilet 行下就好快有位
每人嗌左一份£10 既steak ! 仲有最愛既焦糖雪糕!



食飽就返酒店附近影下夜晚既Tower Bridge ...
好靚呢紫色☺️

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()