close

8/9/2016 Day 4


今日終於見到藍天白雲啦!
天氣好好⋯好得濟超級曬呀 一早起身就去左海徳公園散步
其實都係陪同伴黎,因為我覺得啲花花草草無乜特別
不過就真係好大,係度做運動真係心曠神怡∼ 
 

行左陣就由hyde park corner直去白金漢等睇換兵;
本身以為11:00開始,我地預早左10:30去到唸住霸個好位,
但係果度已經好多人,又唔知邊個先係好位,求其搵左個位置企就算,
點知原來係11:30先開始,呢個時候個太陽愈黎愈猛,
曬左成個鐘加上我生得唔係好高,都無乜心機睇了,未睇完成個儀式就走左啦 
D強國人又左迫右迫好討厭; 加上尋日係溫莎都睇過,大同小異啦

去convent garden醫肚好過!
大約12點幾就去到,果度都幾大有啲市集賣好多特色紀念品,當然有好多餐廳啦
原本bookmark左一間食fish n chips既,但原來離convent garden有段距離,
咁不如直接係convent garden market度開餐啦∼
行左個圈就鎖定左一間又係有得食fisn n chips既餐廳,
首先我地嗌左個ultimate fish n chips、lamb shank同bake camenbert😍個fish n chips係一條好大既cod fish,一堆薯條之餘重有得簡green peas定mushy peas,貪得意就嗌左mushy,係顏碎左既豆黎,用黎夾包食∼個lamb shank既肉汁好好好好味,加上creamy既mash potato好正啊∼呢兩個dish都係£14.99,算係物有所值,以下既bake camembert就真係物超所值,£6.45有成個camembert cheese,伴住幾塊toast,食左幾件覺得膩都照食😋英國人都真係幾friendly,呢餐飯食左一個鐘左右,已經有三四個waitress過黎問下啲野食得唔得,又問我地邊到黎呀吹左陣水咁幾開心∼


食完就行去British museum啦,久仰大名既博物館,外觀已經好宏偉,入面更加非常大∼最感興趣既展品係地下既復活島石像,點解個像唔係係復活島而黎左英國既,佢就寫住"being stolen or a hidden friend",可能畀人偷左或收埋左係其他地方比人發現左啦哈哈∼之後上左古埃及展區,非常多既木乃伊,真係好壯觀,用現代既科技利用CAT SCAN去掃描木乃伊入面既野,知道佢塞左啲咩物料去防腐,保留左啲咩等等⋯中日韓展館就無乜興趣,主要都係瓷器,我地都算走馬看花咁都行左大概兩個鐘,如果認認真真咁睇真係要花上一整天∼
 




之後我地去左harrods度買下茶包,曲奇同熊仔做手信,果度又係好大要行晒都要好多時間∼原本可以慢慢食個晚飯之後睇歌劇既,但行程第四日先見到藍天白雲,忍唔住去番第一日既景點度影下相;企係waterloo bridge度影下london eye、big ben、巴士等等真係好靚∼

掛住影相既關係匆匆忙忙咁去番Leicester square食晚飯,得番半個鐘都照去原定plan左既拉麵店Shoryu Ramen,位於Regent street,Her majesty theatre附近,拉麵都幾好食既大約£11-12碗,有好多唔同花款,但我地都係鍾情於original∼湯底都幾濃郁,麵又夠實淨,不過我地都無乜時間欣賞,用十分鐘左右就吞左碗拉麵
 

行番去Her majesty theatre睇the Phantom of Opera。步入劇院就已經好開心,覺得好grand好classic,同伴係網上買飛既,入到去同佢對番個名就攞到∼查實我唔明點解友人買飛簡位要由香港睇到今朝先決定到,原來一張平飛(£28)想坐得好睇得舒服真係唔易簡!首先我地坐stalls既O1-2,即係地下想近番個舞台,位置就係最邊位,中場休息同出出入入都好方便,由於劇院係好多年歷史既關係,佢既椅同椅之間係好貼,前後基本上無乜位,你坐中間要出入或者遲左入場就變得非常尷尬,要成行人唔單只企起身重要企出去先有位比你入,當然貴飛講緊£7x-9x張就另計啦,我地張飛唯一缺點係side of view,相對其他會比條柱遮住或睇唔到舞台上半部既好好多,真係多謝友人既用心∼
 

歷時大約三小時既演出,形容唔到,因為非筆墨所能形容⋯只能夠講係非常好睇,下次睇其他歌劇都試下買貴少少既飛欣賞,最後完場大家都企起身拍掌叫好,Bravo!完美的一個晚上∼
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()