close

9/9/2016 Day5 

又係新既一日
今日我地既目的地就係cambridge ! 劍橋!
我地期待已久架啦 

今次一個月前就係National rail訂左車飛 
每人£12 來回 standard seat 
我地安排左早餐呢就去brick lane Cereal Killer Cafe∼
位於Brick Lane 呢個地方我諗大家都聽過
簡直就係粟米片發燒友同愛好者既地方
去到好多款揀 好多連見都未見過既粟米片
真係大開眼界 連奶都有N咁多款比你揀
雖然雖然雖然出街比錢食粟米片真係超級奢侈
但真係好想體驗同見識下外國既包裝同款式
食完呢個就去推介黎食既Brick Lane Beigel bake shop , 呢度開24/7 架!我地就食最出名既Salt beef Beigel ! D牛肉多到滿瀉!梗係加至愛既酸瓜!
一路行一路食 就行去Liverpool street station 坐rail 去Cambridge!


去到個站之後就先先要去拎飛先,
有部機既,跟住d 指引 就可以拎到飛,個站好大呀
上車有得差電真係好 大約1個鐘多d 就去到lu
 

到左就去坐既巴士去city , 基本上任何一架巴士都會經city 既 , 要比coins坐車既,oyster card 不接受的。

係Grand Arcade商場落車, 呢度最最最出名就係有免費洗手間啦 哈哈!穿過左個商場就係Cambridge city 主菜,Market square, St. mary church.. King's College .. Trinity college , St. john 's college .. 所有景點都係呢度。
 


行幾步就會有人同你兜售river ticket .. 
佢收我地£15.. 好似一般£20? 
D seller &划船人好似大多數都係學生,因為9月去,好多學校都返哂學,唔係好多開放。

上左船就會圍繞住個圈划船,大約45分鐘。
會經過所有college ,包括嘆息橋、數學橋,來來往往都好多船觀光既,佢會同你介紹下講下歷史咁,都好舒服架,欣賞下風景,又有涼風,又有太陽,幾享受。

 

落船之後就去行king's college & chapel ,, 
要比£9 入去,都幾多野睇同好靚,
當然唔少得要去康橋! 去睇下再別康橋既石碑


行左2個鐘左右就去食下野, 我地係M&S 買左野食係king's college 外圍食, 簡簡單單幾好。
 


4點40就坐rail 返Liverpool street station..
我地就計劃左要去Dark sugars cocoa chocolate , 
聽講呢度杯朱古力係god of chocolate !

叫左一杯 Classic hot chocolate with chocolate shaving £4 !! 超級靚呀!
佢會用幾種朱古力切碎片比你放面,相機飲先,
然後攪下就溶哂lu~~~~ 係好好飲既!

飲完就買下朱古力,佢地既Truffle chocolate 出名,同埋hand made , 我都幾鐘意食, 又買左d走,
呢度d staff 好nice 好funny 好和諧,
可能食得朱古力多,個人都開心d !
 


之後就去king cross 9 3/4 月台影下指定動作相
其實目的係黎探下路,因為聽日就去paris, 要坐Euro star, 怕聽日拎住行李唔方便, 同埋拎張ticket , 其實用iphone wallet QR code 都過得關,但我地想儲起張paper ticket ☺️☺️☺️

之後就返酒店休息同執行李,準備完結倫敦之旅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()