close

10/9/2016 Day 6

今日最後一日係london la ! 訓到飽先起身!
發現原來咁多日都無好好坐底食過一個all day breakfast! 
咁點得呢? 
所以係酒店附近間the liberty bounds 食個all day breakfast sin ! 
嘩 一打開個menu .... 我比d cal 嚇親
完完全全唔敢order 哈哈 食一個就全日唔駛食野咁滯啦!我就食small breakfast , 感覺上無咁誇張
同伴就食traditional breakfast ! Wow !


天陰陰呀今日.. 食飽就返酒店拿拿臨拎行李去坐車
我地張車飛43蚊歐羅 , 坐11:01,early bird 買既∼ 
因為尋日已經探左路 今日好快就去到check in 既位置 我地雖然印左paper ticket , 不過我地都係用QR code 入閘, 過埋X RAY 行李, 比海關印,過程半個鐘有找,仲可以睇下食物機, 慢慢等上euro star!

車上有好大既位置放行李,有洗手間,有wifi ,收得勁差呀下!!! 訓下教好過!!
車上都有得買野食,仲有得叉電, 不過位置就真係好隱蔽呀! 大約2個鐘左右就到啦!英國同法國有一小時時差既!



到左巴黎就去買地鐵車飛轉車去酒店先!
因為我地係星期六日一,星期六日可以買青年一日票,4蚊歐羅 任搭。

去到酒店擺底野都3點半,
住ibis paris tour eiffel cambronne 15ème ,係另一位谷友介紹我住既,價格合理安全環境可以,近巴黎鐵塔。
搞掂就出發去老佛爺啦,聽日星期日唔開就今日shopping la!!! 

行左兩個鐘,感覺上同我兩年前去爭好遠,人多左好多!保安都好似加強左!仲有退稅個度簡直係淪陷............
 

搞到6點半左右就去食plan 左既餐廳
La Garnier Restaurant 係春天百貨行去7-10 分鐘好快 ∼ 黎到呢度要食海鮮啦!

叫左個拼盤,鵝肝,蝸牛!飲下野咁!
個menu真係好難睇.. 都需要d時間慢慢睇∼
樣樣野都好鮮甜好好味,食左咁多日英國野,
食下法國野真係好新鮮
外國人大多都係坐outdoor ,所以想有位坐indoor就快d易d ~~~ 
 

埋完單之後就差唔多7點9,就去巴黎鐵塔
慢慢行過去,坐係草地等天黑8點9黑齊天先影相,9點正鐵塔就會閃閃好靚,悠悠閒閒就一個晚上。
 

注意:建議大家要好小心扒手同黑人同騙子
提高警覺,黑口黑面對住佢地,就無人會打你主意

返去酒店休息下,其實我地係巴黎都無咩地方想去,都係想睇下夜景同去多次羅浮宮,
我地兩年前黎去行唔哂,仲有想去睇凱旋門,上次去就維修中好失望。
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()