close

11/9/2016 Day 7 

第二日既巴黎 ,
早少少9點左右起身去Bastille Market ~ 
Market 只係星期四同星期日先開架咋
不過今日天陰陰想落雨咁∼都係去買青年票4蚊歐羅坐一日。
去到呢度真係必食無限水果,佢地都會好大方好welcome 狂請你試食,簡單就係水果放題


無花果真係超級好食同抵食! 試食完超甜!我地即刻買左4粒食...都只係一蚊歐羅!佢地d melon 都係超甜.. 甜過日本多多多多倍又平.... 市集賣1蚊歐羅一個!痴左線... 如果我有刀我都買返去切!

行行下就見到好多好靚好香好多款既芝士,我地都好鐘意食芝士∼ 仲有即場食既生蠔!
好好味呀,食完9隻佢會問你飲唔飲白酒,會用個蠔殼裝比你飲


之後就行左去食crepe, 好多人都推薦要食、 始終都係法國野, 我地揀食最普通食nutella , 我勁愛食! 好好味呢......!

再戰下一個點就係食雞! 佢地一隻隻燒雞真係流哂口水..... 我地就買雞脾食, 3.5 歐羅, 勁香勁滑,皮又脆又夠熱,雞味又夠濃,一流∼

我地book左點半鐘去羅浮宮附近食午餐,
叫La Régalade Saint-Honoré,星期日既關係,係得個brunch menu,35 歐羅一個人,頭盤甜品任食,頭盤最好食就係牛油果同螺、甜品就有apricot pudding同原個水蜜桃,好甜呀∼∼
至於main dish我地嗌左隻雞同生牛肉tartar,推介個tartar因為d牛肉好鮮甜,唔似香港果呢咁要落好多調味料
 




食完好飽咁去羅浮宮,前兩年去過,不過未行晒,今次慢慢欣賞展品∼

之後我地就搭車去香榭麗舍大道行街啦,不經不覺已經7點幾啦,個天重係好光;去左mcdonald食下mcfurry 休息下,超多款揀呀!
 

 

之後就去食青口啦∼嗌左兩份,一個就classic!
真係好大煲,不過食下食下 傾下計就食哂成煲了
飽飽離開就去睇夜景!
 

梗係返番去羅浮宮啦,發光既玻璃金字塔!
仲係旁邊享受下甜品同飲杯野,真係一生既最高享受!
 

食完都10點幾..就慢慢返酒店了..
其實原本plan jor 今日早少少回酒店,因為今日911,都驚有咩危險野發生,不過so far都安全。
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()