close

12/9/2016 Day 8 

今朝一早九點幾就起身check out, 因為得番一個朝早時間係巴黎,下午就要搭飛機去佛羅倫斯啦,所以朝早要把握時間去老佛爺同春天百貨shopping啦,最尾係YSL敗左個包包......題外話巴黎酒店係要比city tax, check out時比既,我地住左兩晚比左幾蚊歐羅

下午搭五點九機,我地預早左時間大約兩點鐘就出門口,搭緊車既途中見到告示用法文話往機場既RER列車有問題,之後又寫住17hr00 recover咁既字樣,我地以為去機場架車停左嚇餐死,去到轉車站Denfert-Rochereau又見到有車喎,應該係有延誤、班次疏啲咁解姐,真係一額汗∼

我地係搭Air France去Florence既,係CDG Terminal 2度落,個機場都幾靚,搞埋啲退稅野同自助check in & 寄倉就去行下,係Paul買左個croissant同杯咖啡hea下就夠鐘了,搭左差唔多1hr25分鐘就到啦,時間過得好快∼

個機場係好細既,拎完行李差唔多八點,行出去就係個bus stop,應該大部分人都係搭呢架Volain bus出downtown既,大約半個鐘車程,每人6蚊歐羅,架車都幾舒服架,機場亦有介紹搭taxi, 大約20-25蚊, 不過我地覺得巴士安全啲∼好快就到個大站Firenze S. M. Novella,好旺,火車站附近一兩條街基本上全部都係酒店,都幾誇張∼
 

行左五分鐘左右就去到我地既酒店Hotel Sempione,個lobby細細地舊舊地,職員好nice好cute,感覺好warm,上到房都幾surprise,設備好齊全,重要有個雪櫃,之前住英、法都無∼


Check in完就行去食ZaZa啦!又係行左五分鐘左右咋,餐廳好大好多人,個menu成本字典咁密密麻麻好誇張好多野食,最正係有頁truffle specialties,全部都係有truffle既dishes
 

我地嗌左Dried Parma ham, burrala cheese with truffle season & Truffled carbonara spaghetti

松露好香好正,多到好似唔洗錢咁丫∼當然都嗌左個最出名既1kg T-bone,無問我地要幾成熟,黎到就係大約三成熟,外面烤得脆脆地,入面就粉紅,好好味,佢附送檸檬既,咁食法都幾得意∼ 
 

最尾甜品嗌左個Tiramisu...可以話係我食遍咁多個地方既tiramisu中最好味之一!
食食下都十一點了,條街重係好多人... 慢慢行番酒店休息∼

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()