close

13/9/2016 Day 9 
今天一早起身,為著既就係去一個超大既Outlet- the Mall, 個巴士站位於Firenze S.M. Novella附近,叫Busitalia Nord Autostazione∼我地08:30左右去到已經排晒長龍啦,第一班車係08:50, 我地要去買左飛先既,來回車票13蚊歐羅一張∼



由於太多人既關係,我地只能上到第二架車

去到已經好多人係Prada門外等候,早起的鳥兒有蟲吃、早起的人兒有包買,最尾都比我搶到兩個∼

之後行左好幾間店,中午去左Gucci cafe度食野,啲野食都幾靚幾精緻,味道不是非常好吃∼去整埋退税手續趕得及搭13:00既車番去啦,擺底完啲野又再出發,去Pisa!
 

我地去車站自己買飛,往Pisa Centrale既飛8.4 歐羅一張,係自動售票機買完之後要去部綠白機仔度,擺張飛入去,就叫validate左張飛,之後就去Venchi食左杯雪糕就上車∼搭左大概一個鐘就到啦,比薩斜塔距離車站原來都要行一段路,差不多20-30分鐘,去到影左啲得意相就走lu,本身唸住上個塔度睇下,但個time slot無晒位,係附近行左陣街買下名信片就離開∼

之後就去番百年老店食意大利雪糕∼
 
 
番到Florence都七點幾啦,今晚再去Zaza度食晚飯,因為佢實在有太多菜式,想再試多幾款,食之前行左附近既central market,二樓係食野既,不過我地留番聽日先食,今晚嗌左truffle & asparagus risotto, BBQ pork ribs同sautéed mussels∼個飯好香既松露味,友人自己食曬一份咁濟,之後個ribs燒得好香肉質亦好好,青口就正正常常∼食完就番酒店休息了∼
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()