close

14/9/2016 Day 10


今朝我地進行一啲簡單既行程,因為下午告別佛羅倫斯,出發去羅馬了∼
我地去中央市場,朝早都幾熱鬧呀,好多店鋪賣各式各樣既土產,有我地最鍾意既松露,松露醬、油、調味料通通都有∼買左細細包既risotto、松露醬、蕃茄乾等等

之後去左Nerbone度食牛肚包∼佢係位於市場一樓既一個角落,綠色鋪頂,都幾易認架,個包都幾好食,大約3.5歐羅一個

 

食完就上去二樓度午餐,睇左好多間最後決定食松露,嗌左個white truffled risotto & white truffled spaghetti,簡呢款既原因係佢唔係用松露醬去煮,而係用原個松露削落去,加上我地嗌既係白松露,好好好香,引黎途人不少注視,價錢25歐羅一份,如果用黑松露既就20歐,用松露醬既就15歐∼

之後行出市場就係皮革市場啦,有啲似香港女人街既形式,不過賣既全部都係意大利造既皮具∼行下行下就去左聖母百花大教堂,一個小城鎮竟然有咁宏偉既建築,其實有好多地方我地未有時間探索,有機會都會再黎Florence∼
 

我地搭1:48既火車去羅馬


大約15:20去到,出閘後既感覺似係去左另一個國家,成個感覺好唔同,建築風格都有分別∼今晚住既酒店有四星,好乾淨同企理,離Termini車站五分鐘,check in完就去羅馬鬥獸場了

我地落到車站搵到間賣Roma pass既店,我地買左48小時,夠我地用三日,48小時內包去一個museum,鬥獸場都包,另外就任搭市內火車,注意佢已經改左無得去機場用,所以值唔值得買就要計下了。
 

佢地既車票係1.5 歐羅一張,100分鐘內搭,另有24小時車票,7歐羅,當你拍卡搭車就activate。我地搭去Colosseum站大約十五分鐘,一出就係鬥獸場,好宏偉!佢有條隊係for Roma pass既,所以我地直接去到安檢,之後拍卡入場,影左好多靚相,睇左好耐,非常值得入去,如無Roma pass就要比16 歐羅入場∼
 

之後其實都開始入黑,我地行左去Roman Forum, 再沿路去係Altar of the fatherland,係一個好大好靚既殿,睇夜景一流,佢有得上去頂頂,7歐,但過左晚上七點無得上了,

之後行去許願池,到達前果條街叫Via delle Muratte,好多手作同賣藝既人,我地影左張傳統黑白照,睇住佢入黑箱,上色,一張相成十五分鐘先出爐,我地前面有兩pair人,所以都等左差唔多半個幾鐘,但慢工出細貨,張相係好靚∼

 

去到許願池見到好多人拋銀仔落去許願,小心比人幫你影即影即有相,收10歐一張架∼
我地去到呢度已經晚上十點幾,羅馬真係愈夜愈多人,條街重有旅行團係度,我地行番過去鬥獸場,因為個天已經黑晒,影完靚相就番酒店了∼

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()