close

15/9/2016 Day 11


今日係酒店食早餐 都幾豐富同多選擇
 

既行程就係去梵蒂岡,出發前book好Vatican museum既入場票,16歐羅一個人,有time slot簡既,本身唸住‪09:30‬, 再睇已經full左唯有‪10:30‬~

我地由Termini車站搭去Ottaviano,出站行大約十分鐘就到,一道圍牆分隔兩個國家,我覺得好不可思議,排左一陣安檢就入到去了,建議大家可以book埋tour guide,應該會睇得深入啲同清晰啲~成個博物館好大呀,我地行晒成個館用左三個鐘左右~



之後去左聖伯多祿大殿,去到又係好多人,個天開始落雨又多人既關係,我地係外圍影左啲相就算~
跟住我地行左差唔多半個鐘去聖天使堡,聽個名幾靚,但原來普普通通咁,加上我地Roma pass已用左一次入museum既機會去Colosseo,所以無再比錢入場了


 

呢個時候都差唔多兩點,我地決地去食啲野啦~行到Piazza Navona果邊見到好多餐廳,入左一間度食下pizza, 我地好鍾意飲洋蔥湯架,不過係法式果隻,我地係度嗌左個就發現好唔同,呢度係洋蔥加薯仔去煮既⋯


然後我地去左Pantheon萬神殿,我又買左好多好多post card啦哈哈,隔離街就係La Casa Del Caffeè Tazza D'oro金杯咖啡啦,間鋪好金碧輝煌,門口有好香既咖啡味,重大排長龍添⋯天氣咁熱我地飲唔落espresso啦,唯有食個Gratina di caffee,係個咖啡沙冰甜品,上下有cream咁樣,好濃咖啡味都唔錯~
一條直路向真理之口出發,入場要2歐羅,呢個大家應該都認識啦,係門口影完相就入去Santa Maria in Cosmedin度參觀


參觀完行去Circo Massimo度搭車去Spagna,睇完西班牙廣場之後發現原來呢度係條名店街⋯買左"少少"野之後突然見到啲馬車又想坐下喎,於是問下幾錢,哇成200歐羅一個鐘⋯之後就話半個鐘100歐⋯我地覺得貴就走左了,行左陣有另一位馬伕走黎問我地想去邊,我地話其實都係想四圍遊下,就開價80歐羅半個鐘左右啦,上到車真心覺得好玩,睇野個view唔同左,走到去馬路度同啲車一齊行,個馬伕又會介紹下景點,撞正日落,真係好靚好浪漫,唔知公價幾多啦其實?但呢個價我覺得值既~兜左好大個圈就番左去西班牙廣場度,又見番一開頭開價200歐果位馬伕⋯⋯呆呆的坐係度....




本身plan左七點前要上Altar of the fatherland度睇夜景,但見到條名店街打亂左我地既計劃,拎住好重既戰利品番酒店~休息左一輪就去食飯同賞月!

我地係留下簡左間餐廳食,嗌左ham with melon、pasta、grilled lamb chop & Tiramisu,個melon係好甜好多汁,重好食過日本果啲⋯⋯係街買都係1歐羅一個,個粉入面有餡既,配埋忌廉磨菇汁同青豆都幾好食,個羊架燒得好脆,羊架有羊味,友人係Tiramisu控,其實由到步意大利開始佢已經食左四五個,的確每個地方既tiramisu都會好唔同,淨係用既酒已經有好大分別⋯我地食完就搵左個地方坐底,食下從香港帶黎既月餅... 祝大家中秋節快樂~

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()