close

16/9/2016  DAY12

最後一日了
 

真係好唔捨得呢個旅程完結 , 我依然好鐘意意大利呢個地方,雖然4大城市都去哂了,但比我揀我都想再去多次,回想起日日都打遊記,話咁快就完結篇了。

今日訓醒天陰陰,又落左雨了,去酒店食早餐,寫下postcard ~
12點預早少少時間去火車站坐車去機場,12:25 就到達機場⋯ 我今日坐15:25 飛機,都唔係好夠時間。

去到機場第一時間就搵tax refund counter , 
嘩去到條隊長到無止境咁呀,真係建議大家如果想退稅+食野+機場最後衝刺shopping 預最少4小時。

排完一輪大約1小時有多,我地兩個人分開排又託人幫手睇下咁,終於搞掂,羅馬機場退稅因為改了制度。
比大家少少tips, 最好就一個人負責一間tax refund 公司,如果一個人幾間根本分不了身,但我都明白係好難控制的。
另外最好online check in jor 有boarding pass 先去退稅,因為去退稅必備就係passport+boarding pass + tax refund doc + 信用卡
條隊好長,唔會有多餘時間機會比你排第二次。

如果你無得online check in , 就唯有要去排隊先,
有幾間tax refund 公司,分開哂隊,所以如果你一個人旅行又要退稅..我諗你都幾頭痕..

然後找人幫手留位置,去check in counter 取登機證但不寄行李,以免海關抽查(但我眼見都無抽查),以防萬一吧。另外,如果手持tax refund 物品又另一條隊的,所以大家真係要預時間去搞手續。

過左關都15就去買下野食,極速行下duty free ,
我地係T3 ,都好多牌子野買呀,食物就連ham cheese olive oil truffle 全部都有得賣....

上到飛機就又開始豬既生活,食飽就訓.....
今次我order jor fruit platter , 中間仲有雪糕食tim!
去到杜拜轉機又行下食下野,
就坐最後一程機返香港了, 係飛機就睇下相,重整下回顧咁。

希望大家係我呢度旅程有所得著啦!
多謝收看!

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()