close

其實都唔知第幾次黎台灣.. 
大家都好熟悉啦.. 我又好想分享下..
但其實我覺得就仲有好多野食未食過同埋要返轉頭再食!

30/9

 

坐1745 港龍飛台北 預計1.5小時到達
套戲都未睇完就落機 我order左水果餐
好過食佢地個包....

 
 


 
 



1915 就到左桃園 但唔比落機話埋唔到站
搞到1940 先落機 !
根據經驗都會有好可怕既人潮過關 拿拿趕去排過關 我計埋今次先係今年第3次去台灣 申請唔到特快 唯有乖乖排隊....

搞到20:15 先拎埋電話卡坐車出去市區
我地預早係Klook 訂左3日電話卡 $49
好抵用 抵過用大哥大個d 
仲book 埋司機直接車我地去上引水產食個晚餐

真係越夜越多人 雖然好多野都賣哂
但我都係想食壽司者...... 一解日本之念呀!








食完就去左食O rose 雪糕 
當然相比起法國天使仔品牌係兩回事
但台灣人好有心機整靚佢 值得加許!

 
 




行下夜晚既西門町就返酒店休息下
今次我地又住意舍 仲upgrade 我地去medium king room so happy!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    JSYALLDAYTRAVEL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()